Barlas_mom Sultan_aydin Ben 20.haftadan sonra pıtpıt hissettim 😅 ilk gebelikse normalmiş geç hissetmek
papatya981 Sultan_aydin daha erken vabim 20 de harekerlerini tam net hisseder 22 gibi de tekmeleri artık net olur 😊
Sultan_aydin Barlas_mom ikinci gebeliğim ama henüz bi kıpırtı hissedemedim galiba 20 haftayı bekliycem
Ciloobelo Bi kaç haftaya hissedersin annesi ben burdayım anne der merak etme biraz daha büyüdüğünde hiç durmaz biz şuan 32+6dayız şimdide maşallah hiç durmuyor minik kız bi dur artık evladım diyorum 😂😂🥰
Esila75 Bende şimdi hissettim canım 19+0 cok mutlu oldum bı anda oldu iki iç defa çok güzel bir duygu ya bende senin gibi bekliyordum merakla inşallah sende hissedersin bir an önce 🥰🥰
Ozde123 Sanki içerde baloncuk patlar gibi birşey oldu öne doğru böyle 2 defa filan oldu bebek mi acaba 15+4