Arkadaşlar merhaba 36+2 deyim bugün pozitif olduğumu öğrendim . Haftaya doğum vardı normalde ne olacak hiç bilmiyorum . Test için. Gittim hamile olmama rağmen muayene etmediler sonra özele gittim parol dışında bişey kullanamazsın dediler . Ama öksürük ve göğüs ağrım var ciğerlere inmiş olabilir kadın doğum doktorum ve gittiğim hastanenin kadın doğumu muayene etmiyor kovitliyim DİE korku sardı.
Kan testi verdim bir sonuç için geri çağırdılar kan da ki pıhtılaşma için bi test yapılmış ne olduğunu bilmiyorum o baya yüksekmiş . Trombosit düşükmüş ama sonuçları daha göremedim. Ben tüp bebekle hamile kaldığım için ztn Mayıs ayından beri oksapar kullanıyorum ondan yüksek çıkmıştır dedi ama oksaparın amacı pıhtılaşma değerini düşürmek değil mi zaten
Uzun oldu ama ileri hafta da korona alıp göğüs ağrısı ve öksürük ateşi yüksek olanlar nasıl atlattılar süreci . Cevaplarınızı bekliyorum çnkü çok korkuyorum bebeğime bişey olur diye