Ben de başka hastaneye gidiyordum kafamda yatmayan şeyler vardı , ama görümcemin daha önce gittiği doktor olduğu için Sibel hanıma geçtim memnunum gecenin bir vakti rahasızlandıgımda bile gelmişti ilgili bi bayan hastasına karşı doğum ile ilgili konuşmadık benim erken doğum riskim var zaten