35+5 deyim kasıklarımda belimde sırtımda gögsüm de inanılmaz ağrılar var düzenli değil ama oturunca uzanınca yürüyüncede geçmiyor ilk Sezeryan olduğu için normal doğum nasıl bilmiyorum bilen varsa saçma bile olsa anlayabileceğim bişeler yazar mısınız