Ozgul1nazo kuzucum şöyle anlatayım benim bu gebeliğimde ilk kanamam 5.haftada oldu. Sonra devamlı kahverengi ya da pembe oldu. Progestan fitil ve proluton depot oldum. Kanamamı iğne kesti. Her hafta kanamam oluyordu hafif hafif. Arada pıhtı da atıyordum. En son iki hafta önce şiddetli kanama oldu. Yaklaşık olarak üç çay bardağı kadar oldu uzun süre durmadı.. proluton depotu kesip progestan fitil ve iğnesine başladık. Üç dört gün sonra yine hafif bi kanama oldu. Yaklaşık bi haftadır yok. Ama dediğim gibi bende rahimde perde olduğunu düşünüyor doktorum. Ayrıca D vitaminim çok düşük ve B12 sınırda. Şimdi zatevital d3 vitamini ve orzax ocean mummy kullanıyorum. Bebek tutunmasında vitamin de çok önemliymiş. Ayrıca tam istirahat ve çok ılık duş onu da oturarak alıyorum. Duş var olan kanamayı tetikleyebiliyormuş. Asla sıcak su ile duş almayacaksın ve maksimum on dk da çıkacaksın. Koladır kahvedir baharattır hemen bırakmalısın