Kızlarr merhaba, doktorum çarşambaya kadar doğum olmazsa , carsamba sabah sezeryana gireceksin dedi gün verdi. Daha fazla bekletemiyor bebeğin kilosu sebebiyle. Yani iki günüm kaldı herşeyi deniyorum ama hafif ara ara sancı dısında başka bi belirti yok, varmı böyle olan? Ne yapmam gerekiyor