Benim açlık hiç 100 altına inmedi sabah açlığım zaten gün içünde aç olmuyorum ama tokluğum iyi fakat sanırım yetmiyor 8 ünite benim sadece gece 10 da insilünüm var yaşım 40 olması da bir engel zaten am hayırlısı olsun hepimiz için tekrar dahiliyeye gidicem düzenleyecekler sanırım