hndnnn Zuleyy iyi gidiyor çok şükür sizin 😀 ikinci gebelik benim bir oğlum var 3.5 yaşında smdi kızım olacak inşallah heyecanlıyım 😍
Zuleyy Maşallah Allah bağışlasın:) valla iyi hamd olsun işte yuvarlaana yuvarlana gidiyo ilk dogum olcak benimde inşallah:)
1suranur1anne 36+0 bugün ve heyecanlıyım kızımı da tam bu haftada dogurdummacaba bu kızım heyecanlımı bana erken mi gelicek geç mi 😂🙈
Ayyybuuukeeecilll Bende şuan yaşam 36 😃 Doktorum 2 Şubat sabah 8 için doğum verdi 🥰🥰 çantam filan hep hazır bekliyorum kızımı🙂🙂 2 yaşında oğlum var o sezeryan olduğu için , kızımda sezeryan mecbur 😃😃
hndnnn Ayyybuuukeeecilll bayağı benziyor biizim hikaye benm oğlan bı yaş daha büyük sadece 😀 bende bugün kontorlum var inşallah net bı tarih alicam
RumeysaNur34 hndnnn hadi hayırlısı olsun canım bizimde perşembe son kontrol ondan sonra doğuma gideceğim kısmetse 😊
hndnnn RumeysaNur34 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bana da 8 şubata gün verdi aksilik çıkmazsa 😍