Nurdan58 sessiz_oyuncu bende yarin 37 gircem 35 haftalikkken kontrole gittim 39 oldugunda gel dedi 1 ay sonra sizce gec cagirmiyomu doktor beni normalde son zamnlarda 2 veya 3 haftqlikken gidilmesi gerekmezmi
sessiz_oyuncu Nurdan58 evet en azından 37 de çağırması lazımdı. 1 ay çok geç gebeliğin ilk zamanları değil ki. Neye göre 1 ay diyo anlamadm. Beni haftaya bida çağrdı şmdi.
Altnzynp2213 Nurdan58 Bencede canım çok geç çağırmış ayda 1 ben 32. Haftadan sonra iki haftada bire düşürdü gidiyorum şuan 36 oldum bu hafta cumartesi gene gidicem
merve100 Nurdan58 biraz fazla olmuş sanki 32 /36 arası 2 haftada 1 36/38 her hafta 38 sonrası 3 4 günde bir geliceksin demişti bana da doktorum
Sehrisen Bende bugün gittim 37+0 kilosuna 2920 dedi perşembe günü tekrar çağırdı çatı muayneside o zaman olucakmış 2 doğumum ilki normaldi hayırlısı bakalım ☺️
Zhr42 Sehrisen bana çatı muanesi yapmıyor normal doğum diyor suyun geldiğinde gel diyor her şey çok güzel diyor 38+5 deyim
Nurdan58 merve100 en son 35 de gittim 39 da.gel dedi ama ben erken giderim ay kizlar dün egzersiz yaptim suguat fln bugun yerimden kalkamiyom hamlamışm😁guya yuruiyus fln basladim
Kkbbra Zeren0908 38+4 de çatı muaynesi oldum bebek kanala inmiş değil henüz 3650 kg gelişim olarak önde gidiyoruz yine cumartesi 39+3 tekrar gideceğim bakalım gün falan verir mi
Zeren0908 Kkbbra eğer kanala girmesiyle verir diye düşünüyorum inşallah verir bir an önce kavuşursun 😊