Ssymysf Klozete tuvaletimi yapmak icin oturdum kac dakikadir kalkamiyorum çis yaptigimiz kanaldan degil orta kisimdan geliyor su azar azar artan miktarda seffaf sivi napmam gerekiyor acil cvp verin ilk gebeligim
Miranmiray Ssymysf canım telaş yapma oturarak pijamani cikar önüne koy ayağa kalk bak bakalım devam ediyor mu ediyorsa ve tutamiyorsan bacaklarından alıyorsa şudur acile gitmen gerekir.kalk bakalım sonuç ne olucak öyle hareket et benide bilgilendir olur mu?
Sezensezen Miranmiray siz doğum yaptınız galiba benim ilk gebeliğim 39 haftalık oldum mesala diyelim suyum geldi jilet kullanıyorum oda malum hemen çıkıyor o zaman su geldikten sonra tüyleri temizleyip duşa girsem olurmu bi sorun olurmu
ZDM Suyunuzun geldıgını dusunuyırsanız hastaneye basvurabılırsınız. Dr a basvurmak ıcın bırkac acıl durum var: su gelmesı, kanama olması, sancıların sıklaşması…
Canssuu92 Önceden tecrübeli değilim ama gebe eğitiminde tutmaya çalıştığınızda idrarı tuttuğunuz gibi tutamıyorsanız suyunuz geliyordur demişlerdi . Doğumunuz yakın mı kaçıncı haftadasınız ?
minikprensesimm Canım teleslanma arkadaşın dediği gibi kalk bi ayağa bak bakalım tutabiliyor musun yoksa devam ediyor mu ediyorsa acile git
Canssuu92 Doğum haftalarındaysanız ve şeffafsa korkulacak bir şey olmadığını söylediler. Sakin kalıp sağlık kuruluşuna başvurun.
Ranaikra Ssymysf haftan erken değil kuzum bende 34+5 de doğum yaptım suyum geldi bencilim küveze girmedi korkma 🥰
112prmanne Ssymysf stres yapma pozitif düşün bebeğinde strese girmesin küçük yaramaz gelmek istemiş olabilir 🥰
Miranmiray Ssymysf rabbim yardımcın olsun inşallah canım bilgi vermeyi unutma aklım sende kaldı.hadtanda çok iyi merak etme bebeğin saga salim inşallah kucağına alıcaksın
Meryemcelikaliyeva Bilmiyorum ama merak ettim ben burda bekliyorum . Her şeyin en hayırlısı olsun canım 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Acemianne__ Sezensezen benim suyum da gelse duş alıp temizlenmeden gitmem cok oyalanmamak şartıyla zaten kısa sürer jiletle almak. Hastanede de bekliyoruz su gelsede
112prmanne Ssymysf postu attığından beri şurda bekliyorum iyisindir inşallah gece uyanıp uyanıp kontrol ettim bişe yazmış mısun diye iyi misiniz ?
Sezensezen Miranmiray yaa geçmiş olsun canım iyisindir inşallah Allah ım sağ sağlim büyütmeyi nasip etsin size inşallah🙏🌸❤️