Kızlar ben 21+3üm . Zayıf olduğum için bebeğin hareketlerini erken hissetmemle beraber özellikle 3 gecedir hareketlerini aşırı hissediyorum ve uyuyamıyorum sanki dışarı çıkmak için savaş veriyor. Bu kadar erken normal mi bu kadar hareketli olması normal mi ya benim gibi olan var mı ?