Deryakz Ranaikra maşallah allah bagışlasın bende 32 haftalık ken gittim doktor kilolu bebeğin demişti 2.240 gr 44 cm boyu vardı şimdi 36 haftalıgım 37. Haftamda konrolüm var 3 kg olmuştur herhalde 😊
Ranaikra Deryakz ay ben çok şişman olsun istemiyorum ya bem çok zayıfım çünkü çok zor oluyor diye korkuyorum 2.500 yeterli bence maşallah sizede ne yediniz
Deryakz Zuleyy doktorum dogguma kadar vitamin kullanıcaksın dedi ama ben nerdeyse 1 aydır dogru düzgün kullanmıyorum bile ona ramen alddı kilo tospik şişko olcak 😅
asyaninanneyim Elfgrcn ah bir bilsem canım tüm eski dizileri izledim gel artık be kızım ahhah izlicek dizide kalmadı yıldım
Elfgrcn asyaninanneyim hhhaha bizim kızların keyifleri yerinde herhalde 🤪 insan bekletmez bu kadar anasını yazıktır 😂😂
Ranaikra Deryakz bende bu kızımda maden suyu kabak çekirdeği kaşar muz çok yedi 34 de 2.200 kiloydu şuan kaç bilmiyorm sizce iyi demi kilosu
Deryakz Ranaikra bence iyi gibi ben 32 haftalıkken o kadardı kilosu doktor kilolu demişti sen 34 desin bence iyi gibi
Ranaikra Deryakz bakalım şuan kaç kilo oldu çok merak ediyorm sizinde gün içinde regl sancısı gibi sancılarınız oluyo mu ya