Arkadaşlar henüz 4.ayımdayım. İki defa anne karnında kalp atışı durdu bebeklerimin. Haliyle artık tedirginiz. Bu yüzden iyi bir doktor bulduk. Çok da memnunum. Kendisi sayesinde mi nasip mi bilmiyorum ancak riskli geçen sürecimi en iyi şekilde atlatıyoruz. Kendisinin muayenehanesi var. Doğumu anlaşmalı olduğu özel hastaneler ile yapıyorsunuz. Son kontrolde bi soralım dedik. 8500 TL kendisi ve ekibine bir ödeme yapıyoruz. Anlaşmalı olduğu hastaneye de ayrı bir ücret ödeniyor. Nereden baksanız 15000 belki fazlası. Çalışmam yasak sürekli yatmam gerekiyor haliyle de tek maaş ve yeni ev aldık. Bunun altından kalkmamız imkansız gibi. Devlette yapmak istemiyorum doğumu. Keza son bebeğimi onların ihmallerinden dolayı kaybetmiştim. Bu yüzden yargılanmak istemiyorum ama böyle hissediyorum. Ne yapacağıma acilen karar vermem gerekiyor. Son ana kadar bu doktora devam edip doğumu başka bir yerde yapsam diyorum ama nasıl olur bilmiyorum son dk hiçbir doktor kabul etmez bu da bir gerçek.