kibarim_41 Kızlar trawel bebek arabası almak istiyorum ama hangi marka we kullanış açısından nasıl bişey almam gerekiyor bilemedim 🧐🤨 yardımcı olursanız sewinirim 🤗😇
2bebe1gebe kibarim_41 moralini bozmak gibi olmasın ama çocuk büyüdükçe kullanması çok zor oluyor içine iyi sığamıyor çünkü hayatımda yaptığım en berbat hataydı onu almak pusetli diye bi hevese düştüm ama olan parama olmuştu ciddwn
Bir_abla kibarim_41 bence kabin boy dan sa travel daha iyi çünkü yenidoğana çok uygun kabin boy un başka dez avantajları da var max bütçwniz nedir önereyim
donmezzderya kibarim_41 prego escalade modeli hem kolay katlanıyor küçük oluyor hemde kullanışı filan baya iyi ve portbebe değil öyle alma bebek büyüyünce ayakları sığmadığı için indirsende önünü rahat olmuyormuş ama o model çok iyi
Sakileyt Travel sistem 4-5 yaşa kadar binebiliyor bebekken travel mantıklı puset tasiyomusun yatak gibi oluyo bence al
Onceseyhan Smyyipek kabin boyda tek yön oluyor bildiğim kadarıyla çocuğun yüzü yola dönük olması kücükken riskli değil mi
Melekannesiiiii kibarim_41 sana birşey diyim mi canım bende trawel aldım ama bin pişmanım keşke kabin boy alsaymışım bebekken kullanılır mı demişsin kullanılıyor zaten trawelin anakucağını 5-6 ay kullanabiliyorsun çocuk sonra oturmaya başlıyor pusete geçiyorsun ama oda büyüdükçe rahat olmuyor iyisinden bi kabin boy al bence tabi karar yine senin
AUmmu Babyplus galaxy travel var, ebebek te çalışan tanıtmıştı arabayi gayet kullanışlı ve saglam görünüyor ben ondan almayi düşünüyorum
SerraLinasmom kibarim_41 benim ilk bebeğim çok tecrübeli değilim kiwi egg 6 in 1 aldım pişman değilim 😍😂 çok cool bir bebek arabası bence
Bir_abla kibarim_41 prego escalade⭐️ Prego cayenne Prego quantum Kraft sharp Kraft onyx Kraft extreme⭐️ Elele mido ⭐️ Bu arabalara bakabilrisiniz 5 bin altı en iyi arabalar bunlardır 😊 yıldız koyduklarım özellikle öneridklerim 😇
blessed kibarim_41 bütçeniz buysa indirimde kraft lima kovalamanızı öneririm. Bir tek puseti takıp çıkarırken bir aparat var ana gövde bağlantısı için, onu tek başıma yapamıyorum ben mümkün değil. Onun dışında hafifliği katlanınca küçük olması çok güzel
SerraLinasmom kibarim_41 tam tersi biliyor musunuz cok guzel tekerlekleri bir tanıdığım en çok ondan memnundu. Tek sorunu bence büyük olduğu için araba bağajında çok yer kaplaması
Usnac1995 minikveeannesi bu model güzel mi. Prego pahalıdır normade bu modeli 3600e gördüm. Tavsiye eder misiniz