Kizlar tüp bebek ile normalde 7+5 haftalık hamileyim ama doktor 1 hafta geriden geliyo dedi ve kalp atışında da sıkıntı var daha hiç duyamadım bile kalbini böyle devam ederse düşük yaptırmak zorunda kalacağım dedi doktor.. Allahım inşallah bebeğimi bana bağışlar inşallah sağlıkla kucağıma alırım🙏🏻😢.. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallahh 🙏🏻 kimin duası kabul olur belli olmaz bizide duanıza alır mısınız 😢 başına böyle bisey gelen varmı yardımcı olur musunuz 🙏🏻