Kızlar bugün evde ayagım kaydı düştüm popomun üstüne bebek yukarı doğru toplandı fakat kanama vs bişey olmadı 4 civarıydı düştüğümde saat 10 gibi kasıklarımda bi agrı başladı hafif hafif ama adım attıkça hareket ettikçe agrım oldu bebegim hareket ediyor hissettiğim için gitmedim hastaneye ama bişey olurmu başına böyle bişey gelen varmı