Beste-m bende sol yada sağ sırt üstü yatsam bir daha dönemiyorum zaten 32+0 ama bazen öyle de rahat edemiyorum son bir haftadır çatı kemiklerim çok fazla ağrıyo 5 dk fazla oturamıyorum sağ tarafıma bıçak saplanması gibi ağrı başlıyo magnezyum kullanmama rağmen sizler nasılsınız bu ağrılar normal mi 🤔