Gulsumelif hastane çıkışı 5 lilerden almışdım bime gelmişdi bi ara en küçüğü yenidoğan bi tane daha aldım 5 li o da çok uyguna geldi muhtemelen 1 2 tane daha 5 li alırım isimli olarak da düşünmüyorum zaten sadece tulum takımı yaptırıcam isimli nasip olursa o da instagramdan diğerlerini 0 3 aldım kıyafetlerimiz bitti sayılır çok şükür