Nursocum Çok normal o zaman gün içerisinde ben yemek filan uğrastıgımda ayakta çok kalıyorum yorgunluktan hissedilmiyor bence gece çok hareketleniyor genelde bnm suan bile yazarken kıpır kıpır Sen hareketlerini sayıyormusun bazıları sayın diyor ama hiç saymadım bugüne kadar