Kızlar ben multivitamin arıyorum doktor demır ılacı verdı şase benı maafettı asla kullanamıyorum vitamınde normal damla verdı oda maafetti beni, doktorum devlette oldugu ıcın özelden yazma şansım yok kac gundur netten omega ve multivitamin araştırıyorum en mantıklısı siz kullananlara sormak ne alabılırım ithal ilaç alacagım yan etkısız yarabbim..? 16 haftalığım bu arada.