Tga Kızlar biraz grip gibiyim bugün sabah hisettim çok güzel gün içi hareketliydim evde değildim akşam çok hafif hissettim normalde böyle değildi.Nette de yer daraldığı için vs yaziyor sizde durumlar nasıl 😔
Tga diamond2635 bilmiyorum ki ya grib oldim sabah çok güzel hareketleri gün içinde aktif olunca pek duymuyorum ben başından beri zaten yarınki duruma göre bı giderim ☺️