Esa bende hamileyken idrar yolları için doktora gitmiştim. Ultrasonla bakıldı. Önce bebiş var dedi. Sonra sekretere kese boş dedi. İdrar kesesinden bahsetti yani. İdrara sıkışık gitmemiştim sanırım o yüzden böyle birşey dedi. Rabbim sizinde gönlünüze göre versin inşAllah 🙏