Aayyssuu Talhaaam 2 oğlumda da 3. Aydan itibaren kullanmaya başladım çok memnunum sadece yazın diğer bezlere göre kalın olduğu için bazen değiştirdim ama içeriği olsun sizdırmazlığı olsun severek kullanıyorum 💐
mavisevdamm_m Talhaaam bende bugün aldım aleoverali bı paket.. ablam yeğenime hala kullaniyor yeğenim 3 yaşında.. o çok memnun ama umarım bizde memnun kalırız