momysss Kızlar ya sonda nasıl takılıyor çok can yakıyo mu çatala yatar pozisyonda mı takıyolar kaç dk sürüyor ben çok utanıyorum da meraktan soruyorum🙊
Lulikli momysss basit bi işlem, yatarken takıyorlar çatal şart değil. Korkuyorsanız uyuştuktan sonra takılmasını isteyebilirsiniz 😊
Meryu momysss saniyelik bi işlem ama kafa meşgul ediyor evet. Sedyede yatarken takmışlardı bana, omurgalarımda kayma olduğu için bacaklarımı ayırdıklarında belim çok ağrımıştı ama dediğim gibi saniyelik işlem, çıkarırken hiç hissetmiyosun zaten 💐
Funday35 momysss 3 5 dakikalık bir işlem siz yatarken bacaklarınızı açıyorsunuz ve kendinize doğru çekiyorsunuz o şekilde dayanılmıyacak kadar acımıyor 3 kere takıldı bana 🙄
momysss Lulikli doktorlar genelde önceden takılmasını istiyormuş anesteziyi verince hemen bebeği çıkartmak için keşke öyle yapsalar valla
momysss Meryu daha önce ameliyat olduğumda ameliyatta takılmıştı ben uyuştuktan sonra çıkarttıklarında bi gıdıklanma gibi hissetmiştim acımamıştı ama takılırken çok korkuyorum ve de insan utanıyor tabi:/
Lulikli momysss o kısmını bilmiyorum canım. Ben başka bi durumdan amelyat olmuştum bana anesteziyi verdikten sonra takmışlardı. Çıkarken hiç acımadı bu arada ayıktım gayet 😅
momysss Lulikli bende başka sebepten ameliyat olmuştum banada aynısını yapmışlardı çıkarırken acımıyor evet😁
Meryu momysss evet insan çok çekiniyor ben o yüzden anestezi sonrası takılsın istemiştim ama dr müsade etmemişti, muhtemelen yine ayıkken takacaklar
Zeyzeykr momysss uyuşturulduktan sonra takılmasını isteyebilirsiniz ben pek anlamadım takılırken çıkarılırkende anlamadım saniyelik bişeydi
Esma46800 Meryu ben öyle istedim uyuşturulduktan sonra taktılar çok iyi oldu en azından o korkuyu yaşamadım
momysss Meryu çok teşekkür ederim csnım şu çatala yatmak gibi ayakları falan kaldırmak çok psikolojimi bozuyor da o yüzden sordum🥰
Miranmiray Askiletotomsu bana ilk dogumumda devlette takıldı.sen idararinin hepsini bosaltamazsin diye taktılar valla ama nedense benimki gelmedi 😂😂