Yamur47 Bilgilerinize ihtiyacım var bir buçuk ay önce düşük yaptım ve bu ay adetime 7 gün kala evde iki tane test yaptım çift çizgi çıktı ama bugün hastanede kan verdim negatif çıktı ama adet günüme daha var acaba neden böyle oldu
Duygucancan Yamur47 testler bazen yanıltabiliyor kan testi en güvenilir olandır inşallah hayırlısıyla bebegin olur 🥰
Zub34 Yamur47 düşükten sonra hormonlar hemen sıfırlanmıyomuş eger kan verip cıkmadıysa bence bu yüzdendir