Cmre35 Bugun bebeğimin hsreketlerini daha net hissetmeye başladım cok hareketliydi bugun masallah. Sizde durumlar nasil anneler. 😊
sinemkayaaa Cmre35 20+1 den selamm dünyanın en güzel bareketi olsa gerek❤ bende 18 haftadan beri hissediyorum hamdolsun rqbbime çokguzel bi duygu
Mlk_ygtali Cmre35 bende 20+4 ve ikinci hamileliğim olduğundan 18.haftamdan beri hissediyorum cok şükür 🤲🏻😍🤗
Funday35 Cmre35 20 haftalığız bizde ben 17.ci haftamda hissettim ilk haraketlerini 3 cü gebeliğim şuan tekmelerini hissediyorum çok şükür 🤲🏻 🧿❤️
Cmre35 sinemkayaaa Bu benim ikinci ikinci bebekte daha erken hissedilir derler ama bundada ilkimle ayni hissettim. Evet dunyanin en güzel duygusu. İcinde buyuyen kipir kıpır bi bebis 😊😊