Zambak28 Kızlar tuvalete gittiğim zaman peçeteyle silerken kan geldi ama o herkesin anlattığı akışkan yapıda ki nişan gibi değildi normal kandı bilen var mı böyle bişey neden olur yada nişan da ben mi anlamıyorum 🙈😁
Acemianne__ Zambak28 kan varsa açılma vardır diye biliyorum yani nişan gelmiş diyebiliriz. İnşallah yanlış bilmiyorumdur 😀
hunilimom Zambak28 telaş yapmana gerek yok nisan gelince hemen soguk olmuyor yine de sen kendini takip et sancıların veya bi değişilik hissedersen doktora git nisan bi kaç gün de gelebilir korkma
210696 Zambak28 nişandır. Nişan geldikten sonra 1 hafta sonra doğuran da var 1 gün sonra da . Ben 2 gün sonra doğurmuştum
Zambak28 Acemianne__ hahah😂sanırım hemen hastaneye gitmek gerekmiyormuş okuduğum kadarıyla burda yine değişiklik hissedersem duramam galiba🤭😂
Liyuzamom Acemianne__ yok canım hemen gitme gidersen de zaten bi açıklığına bakarlar geri gönderirler sancım suyun gelmediği sürece gitme benim nacizane fikrim ama en iyisini sen bilirsin yine de ❤️
Zambak28 Liyuzamom çok teşekkür ederim fikirleriniz iyi oluyor ilk olduğu için pek anlamıyorum cevap geldiği için çok mutlu oldum🥰😍
Liyuzamom Zambak28 biraz yanlışlık olsa da cevap verebilmişim ahahah🤣 ne demek canım burada herkes birbirine psikolojik destek vermeli bence çok iyi geliyor ❤️
Liyuzamom Acemianne__ ay kız sana mı yazmışım cevabı hahahahha postu açan arkadaşa cevap yazdım sanmışım xjdjd sen gitme dur 🤣 bende de gelen giden yok bizimki anaokuluna gidecek kıvama gelince gelecek daha 🤣🤣
Esrabozkurt1206 Sizin bunları okudukca bende heycan basiyor benimde 37+3 heycanla bekliyorum bakalim ne olcak🙈🙈🥰🥰
3oglanannesi Zambak28 herkes gitme gitme demiş ama nacşzane fikrim dr a gitmen benim arkadaşım da nişan geldi sancı gelecek diye bekleyecekti riske atmak istemedi gştti ki bebek kakasını yapmış günü dr vardı üstelik acil sezeryana alındı
Esse2019 Zambak28 bencede doktora gitmelisin kanama sadece nişanda görülmez maalesef sen önlemini almış ol derim riske atma nişansa sorun yoksa dönersin eve nolucak