Bussra19 canım ben de 25 haftalık gebeyim covitim hiç korkma ben ikinci kez aşısız geçiriyorum sırt ağrım var bebeklere hiç bir şey olmuyor sen sadece vitamin al balık yağı birde kan sulandırıcı bunları unutmaların izniyle birşey olmaz beni m buğün 6 günüm bende korktum ama allah’a şükür bir şey olmuyormuş