bbnngg ben kronik burun tıkanıklığı yaşıyorum, alerjim var. O yüzden maalesef otrivine mentollü bağımlısıyım 😭 doktoruma söyledim dört gün kullanmama izin vermişti, çok zorda kalırsan günde en fazla iki kere sık, atak zamanlarında oksijensiz kalman da bebeği olumsuz etkiler dedi. O yüzden zorda kaldıkça kullanıyorum maalesef 😔