Arkadaşım da 40 haftalıktı açılması sancısı yoktu geçtiğimiz cumartesi doktoru pazar günü yani dün için yatış yaptırıp suni sancı verecekti Pazartesi doğum yapacaktı. Ama doktora gittiği günün akşamı gece 2 de bi anda sancısı tuttu ve doğurdu ☺️ Stres yapma gevşemeye çalış sıcak duş al 🙏🏻Sağlıkla gelsin