Kayınvalidem anlatmıştı 1 aylık hamile olduğunu bilmiyorken röntgen çektirmek zorunda kalmış hamile olduğunu öğrendiğinde de doktor bebeği aldırmak zorundasın doğurmak istersen de en fazla 12 13 sene Yaşar daha sonra çok acı çekersin bebek röntgene maruz kaldığı için %100 sakat olacakmıştı biliyorum çok zordur canın acıyordur ama bence çektirme 🙏🏼