Bsrdncrn
Hamileliğimi öğrendiğim zamandan beri kanamam oldu şuan 11+2 6 tane doktor gezdim avuç içi kadar parça geldi 1 buçuk ay yattım sadece tuvalet için kalktım bu süreçte iğne oldum sabah akşam progestron kullandım kan uyuşmazlığı iğnesi oldum vs son gittiğim özel doktor ve devletteki doktor dışında herkes yat dedi ama onlar günlük hayatına devam edebilirsin dedi ne zaman günlük aktivitelere başladım o zaman kanamam azalmaya başladı demem o ki tabiki dua ilaç bunlar olması gerekenler ama en önemlisi birazcık o yatış ruhundan uzaklaşmak iyi geliyor. Bu süreçte bol sadaka verdim ve sürekli Fatiha suresini okudum . İnşallah sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız evlatlarımızı . 🍀