Sinem_45 düşünmek istemiyorum esim kızmaya başladı bugün test yaptım yanılma payını bile bile pozitif görünce biraz sevinecektim esim daha 20 gün olmadan sen sevinme dedi kızdı sabırsızlanıyorum dusukten sonra cok ister oldum çevremdeki herkesin var herkes anlatıyor çocuklarıyla olan hikayelerini uzak kaldığım için o duyguya anlam veremiyorum üzülüyorum esim en büyük destekcim