Ayfa_1 resmen bize denk gelmemiş boyle yazarken de cocuk hissediyor gibi düşünüyorum ilk cocuk oğlan kiz fark etmez de ikincisde oğlan olursa naparim diyorum insan bir kızı olsun ister bence suan artık kabullendim oglusumu ilk öğrendiğimde eve geldim bence kiz ha detaylı ultrasonda değişecek bu diyorum 🤣