Merhaba kızlar, bu ay çatlatma iğnesi yaptırdım sonuç kaset testlerde hep negatifti iki gün geciktim dün regl oldum ama bir ped doldurmuyor ve kahverengi şeklinde oluyorum yarın doktoru arayacağım ama iğnenin etkisi mi acaba kendisine böyle olan var mı doğru düzgün regl bile olamadım