Mrv1007 Cansuca sabahları aç karnına bir tane nexium hap içiyorum, güzel geçiyor günüm. Çok mide yanmam yoktu ama kızkardeşim de hamile onun cok fazla yanması vardı doktor önce rennie duo verdi hiç işe yaramadı kardeşimde, nexium ona da cok iyi gelmiş