Ceren3422 32. haftadayım 2 gün önde doktor muayenem vardı. Kasığıma bastırınca değil ama yürürken ytaktan kalktığımda ve iş yaptığımda çok acıyor bazen yanma hissi oluyor ve kitlenip kalıyor bacağım adım atamıyorum. Doktoruma söyledim çocuk baş aşağı döndüğü için baskı yapıyormuş o sebeple acıyormuş kasıklar rahimde büyüdü tabi.