Ozde123 Kızlar 64 kiloyla hamile kaldım şuan 15+3 deyim ve 69 kilodayım vücudum kilo almaya çok müsait hamilelik sürecinde diyet yapan yada ödem atmaya yardımcı olan birşeyler var mı?
iremss Ozde123 benm doktorum sadeve ilk 3 ay önerdi yapablrsn diye sonrası önermedi ama kiloya müsaitseniz diyetisyenle görüşün kafaya göre diyet yapılmayack hassas bi dönem
Nihal-7 Ozde123 diyet değil sağlıklı ve bebeğe yarayan bir program öneriliyor eğer kendiniz yapamiyorsaniz diyetisyen desteği almalısınız çünkü 20.haftaya kadar kilo verilebiliyor ☺️
kartanesi02 Ozde123 ben şekerden dolayı yapıyorum kahvaltıda tam buğday ekmeği yiyorum öğlen akşam ekmek yemiyorum yemem gerekirse çok az yiyorum tatlı börek falan nadir yiyorum ilk hamileliğimde de aynıydı doğuma kadar 10 kilo aldm doğumla hepsi gitti vücudum hiç almadı
Ozde123 Yemek yiyemiyorum ekmek yemiyorum zaten ne yesem de kusuyorum ama nasıl böyle kilo alıp şiştim anlamıyorum