DiaayseÖncelikle başın sagolsun aynı şey başıma gelmişti .Gebelik kaybı ve ölü doğum sonrası süt gelişini kesmek için reçeteli bi ilaç var bir tablet alıyorsun ve tüm şişlik sızı süt akması kesiliyor lütfen kadın doğum doktoruna reçete ettir 😔 Her eczanedede bulmak kolay olmuyor ben bulabilmek için 8 eczane dolaşmıstım.