Dilaraa_16 donmezzderya bende weewell aldım civil outletten 150 tl ye tek kalan teşhir ürünler oralarda uygun oluyor bi bakın isterseniz sıfırı 400 civarındaydı
donmezzderya Seda09 ne aldan bilemedim pahalıda var ucuzda nasıl iyidir me iyi gelir belki bilen vardı dedim 😅
Seda09 Aysee_35 odanın nem oranını dengelemek için yani bebekler in burnu tıkanması filan diye yada hasta olduğunda filan
aselveannesi17 Bende weewell üstten dolum soğuk buhar makinesi whc640 aldım hepsiburadadan indirimde 230 TL şuan fiyatlar yükselmiş iyi ki almışım ben çok memnunum bebeğimede çok iyi geldi oturduğumuz yer çok kuru bir memleket o yüzden aldım 👍🏻
Mila2022 Merhaba; ben deerma F600 almıştım bir senedir de evimde kullanıyorum çokta memnunum zaman ayarı sayesinde sabaha kadar çalıştırmamada gerek kalmıyor.Bebekler içinde uygun hem sessiz hem iyonizerli .Tavsiye edebilirim.
nazlisucan donmezzderya ben uygun fiyatlı olduğu için bunu almıştım beğendim. Tüm odayı nemlendirmiyor tabii o kadar profesyonel değil, başucumda çalıştırıyorum sonra kapatıyorum. https://ty.gl/0u7otefy4k Evde termometre ve nem ölçer var gerçekten nem seviyesini yükselttiğini gördüm.
Momcrowns Önce sinbo aldım ama su akitiyordu hemde baya. Hemen iade ettim . Sonra weewell aldım. Ondan memnunum iki katı pahalanmis şimdilerde.
donmezzderya Momcrowns evet baya pahalı işte ama dolap gibi uygulamalardan da bakıyorum ama işte memnun olan varda burda ona göre bakacağım
EzgiBuse donmezzderya ben weewell in hem sıcak hem soğuk üfleyenini aldım iyonizer özelliğide var havayıda temizliyor aldığımdan beri oğlumla tıkanıklığımız açıldı kuruluktanmış meğer hepsi.
bebekgeliyoo donmezzderya merhaba, biz deerma tercih ettik eşim araştırdı bunda karar verdik link attım incelersiniz dilerseniz https://ty.gl/kr2hpo9hj2