Sapsikanne_ bende hanfendinin dedigine çok şaşırdım hiç sezeryanla normal doğumun dikişi bir olur mu ve etkisi ben normal doğum yaptım dikişim çok fazla yoktu ama eve geldigim gibi ayaga kalktım tüm işimi hal ettim gayet dinç şeklde kimsede yanımda kalmadı çnkü iyiydim kendi çocugma bakablcek derecedeydim işimi gücümü hal edecek şeklde benm bir arkadşdada hiç dikiş olmadı ama sezeryan olan arkadşlarım var çok pişman 1 aya anca kendne geldiler tabi zorunlu olumadıgı mühletçe ben keyfi sezeryan isteyen insanlara çok şaşırıyorum..