Mirzaninannesiii hemşire demişti ki 20 üstünde olduğunda sancı var gibi kabul ediyoruz. Doğum sancıları 80 üstü olunca oluyor. Misal benim nst de 50 üstüne çıkmadı daha ama sizde 80-100 arası olan sancılar var ama düzenli değil. Ordan anlayabilirsiniz. Üstteki bebeğin kalp atış grafiği iken alttaki sizin sancı grafiğiniz. 80 üstüne bakıp anlayabilirsiniz. Ağrı da artar muhtemelen o eşik değerlerinde