Gullayy cnm benimde uygulamaya göre 25 gün var, ara ara kasık sancısı benimde oluyor, bunlar yalancı sancı doğuma çok az kaldı çünki ,ama doğum sancısı düzenli giriyor 20 dk arayla sonra ,10 dk düşüyor 5 dk düştüğünde artık hastane yolu gözüktü demektir, tabi önce suyun gelmezse suyun gelirse hemen gitmelisin.