mom2509 Arkadaşlar 11+5 günlük hamileyim maden suyu için Kimisi magnezyum acısından yararli kimisi de asidinden dolayı zararlı diyor Hazımsızlık ve gaz sıkıntım var Icersem bebeğime bir zararı olur mu lütfen 🙇🏻♀️🙇🏻♀️
papatya981 mom2509 günlük 1 tane zararlı değil bende iciyorum çoğu kişide içiyorum demiş bende sormuştum 😊
litfenama mom2509 maden suyu asitli değildir. Karbondioksit gazından dolayı sanırım asitli zannediliyor. Minerallerinden dolayı tam tersine size yararlıdır. Hamilelik için doktora hiç sormadım ama hamile olmayan yetişkinlere günde 2-3 tane önerilir genelde.
Civcivinannesiii mom2509 maden suyunda asit yoktur soda ile karistirilmasin. Gunde iki taneye izin veriyo dr ler magnezyum acisindan
Loveis16 mom2509 Ben normalde de çok içerdim. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri de her gün bir tane içmeye özen gösteriyorum şuan 27. Haftamdayım 24. Haftama kadar çok güzel bir hamilelik geçirdim ve bebeğimde hep çok sağlıklı kilosu vs yerindeydi bi sorun olmadı ben öneririm ☺️
Selenin-annesi mom2509 doktorlar günde bir tane içmeyi öneriyorlar ve ben gebe kaldığımdan beri günde bir tane içiyorum
Fkt mom2509 bana hamilelikte bağımlılık yaptı resmen mide yanması için günde bir tane içiyordum bazen çok canım çekiyor 2 tane bile içiyorum zararsız Allah ın izniyle 🥰çok rahatlatıyor
Sineemiis mom2509 Kızılay’ın erzincanini tavsiye ederim normal maden sularına kıyasla magnezyum ve kalsiyum oranı çok daha fazla içimi daha yumuşak şifa olsun hepimize bebislerimize ❤️