MGrbz dün gece yaşadım. Uyandırmadı çünkü hiç uyutmadı. Yarım su bardağı suya, 2 yemek kaşığı limon sıkıp yavaş yavaş içtim. Dün gece saat geç olduğu için evde gezindim biraz. Orta sıcaklıkta sıcak su torbası koydum ve beni rahatlattı. Limonlu su olayını tansiyon sorunu olanlara önermem tabi. Sabah olunca hemen yürüyüşe çıktım. Gerçekten yürüyüş basit ama çok etkili.