Asyarslan60 Yasminn0707 herkesin farklı oluyor bence ,5 in üstünde olması gebelik var demektir ❤️🌸hakkınızda hayırlısı olsun
Esramuhammet81 Yasminn0707 İnşallah hakkınızda hayırlısı olur. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. 🤲
Zeynfar Yasminn0707 merhaba bende salı günü öğlen vuruldum o akşam ve ondan sonra cuma gününe kadar değerlendirdik cumartesi pazar olmadı ilişki yarın akşama olacak Bi kaçırma olmuşumdur yoksa ilk Bi kaç gün mü önemli
EdizEliz Kızlar bende klomen ve çatlatma düşünüyorum bu ay adet olunca. Süreçte çatlatma iğnesi adetin kaçıncı günü veriliyor ortalama. İkinci gün muayene ile ilaç başlanıyor değil mi. Eşimin ay sonu il dışı programı var ondan merak ediyorum
Yasminn0707 EdizEliz kendi sürecimi anlatm adetin 3.gğnü gittim 5.günü klomene başladım 10.günü kontrol vardı ama yumurta büyümedigi için 4 gün sonra tekrar gittim yine büyümedi yani 16.günü gittiğimde 15mm di 18.günü iğne vuruldum iğne günü dahil 3 4 gün değerlendirdim onu ayarlamanız biraz zor hemen büyürse denk gelir benimki gibi geç olursa gelmeyebilir
Yasminn0707 Zeynfar iğne günü ve sonrası 3 gün önemliydi 😍 inşallah olmuştur şuan 2 günde 1 olması iyi olur
Zeynfar Yasminn0707 teşekkür ederim canım 2 gündür ilişki yok korkuyordum ya kaçırdığım olduysa diyee
Snglseyma Bende 10ocak saat 12 de vurdum doktor dedi gece 12 de ilişki olsun 12 ocak ve 14 ocak gece -2 de olsun dedi sonrası ara vererk sizin keyfnze kalmş dedi ama dedi hergn yapmak sperm kalitesni düşürür hergn sakn yapmayn dedi
Yasminn0707 Zeynfar rıca ederim bide 14.günden önce sakım test yapma dayan iğne etkisi cıkıyor üzücü oluyor
Snglseyma Yasminn0707 ama iişte banan ilk üç gün demedi ilk gün snra bigün ara snra bidaha peşpeşe bırakmadı