MacideBaltacGlbahar korkutmak istemem ama gece 4 ü buluyor bazen gelmiyor o uyku yada dalamıyorum bide sabah çok erken kalkıp işe gidiyorum benim prensesim gece çok hareketli uyutmuyor kesinlikle kendi uyuyana kadar sanırım bizi uykusuzluğa alıştırıyorlar