Emine_eymen Kızlar 16+1 günlük gebeyim ve bugün biraz daha artmakla beraber aynı adet sancısı gibi sancılarım oluyor neden olur niye olur önemli mi bilgisi olan bilgi verebilir mi
Ipekkarakus0 Emine_eymen bende de cok oluyor canım 15+4 haftalığım doktorum magnezyum eksikliğinden olur dedi magnezyum ilacı kullanıyorum hafifletti baya sende bi doktoruna danış 😊
Goncaldeniz papatya981 9+5 haftalığım böle tansiyonum düşüyor bişeyler yiyorum ama yetmiyor gibi sizdede oluyormuydu
papatya981 femme_sans_defense herkeste aynı olmak zorunda değil benim arkadaşım 9 ay boyunca her adet dönemi yaklasinca kasıklarında agriyi hisseder sanki adet gorecekmis gibiyim derdi 😊yine de doktorunuza sorabilirsiniz ama kanama lekelenme vs yoksa bence korkmayin ama tabi ki yine de danisin
papatya981 Goncaldeniz ben 6.ayima girdim 😊 ama 3.ve 4.aylarda sabah kahvaltı hazırlarken bende baş donmesi olurdu tansiyonum duserdi uyanır uyanmaz birşeyler yemek isterdim
Busranurtopal Emine_eymen aynı haftalarda aynı sikayetle doktora doktora gitmiştim rahim büyüdüğü için ağrı olması çok normal demişti. İstersen görün doktoruna için rahatlar