tugurs Doktorum feramat kan ilacını verdi ama eczacı çok ağır olduğunu deneyerek içmemi söyledi kızlar aranızda kullanan var mı nasıl sonuçlar aldınız. 5 buçuk aylık hamileyim
aryasmommy tugurs bende kullanıyorum sabah akşam hemde, ilk kullandığım gün yüzümde şişme felan olmuştu ama bunu biliyordum sonrada geçti birdaha sorun yaşamadım.Bu ilaç sayesinde düzeldi tüm kan değerlerim.
Meryemce92 tugurs Ben kullanıyorum sabah aç karnına alıyodum günde 1 tane kanım çok düşük çıkınca dün doktorum günde 2 taneye çıkarmamı söyledi. İçin rahat kullan doktorlaar boşuna vermiyolar eczacılar da herşeye burnunu sokmazsa olmaz.