Arkadaşlar adetim 6 gün gecikti. Yani uygulamaya göre 4 hafta 5 günlük hamileyim. Bugun kan testinde degerim 1900 çıktı. 6 gün gecikmeye normal mi daha mi fazla çıkmalıydı. Acilde kan verdim buarada çok kalabalık olduğu için doktora tekrar soramadım. Muayenem de çarşamba günü merak içindeyim.